Alla inlägg den 28 december 2010

Av Marie Bergström - 28 december 2010 20:33

Min kropp har senaste veckan blivit utsatt för en massiv sockerfylla. Bara till att skylla på julen. Redan för 1½ år sedan satte jag mig på en "detox" mot socker. Största boven i dramat var coca cola.... inte helt enkelt att sluta med när man druckit minst två liter om dagen. Men det gjorde jag. Denna julen har saker bara "ballat" ur. Har krängt på coca, julmust, godis och totalt frossat i kakor! Alltsåledes mår jag inte som en prinsessa precis.


Vad har då mer hänt under denna sockerfylla? Jo precisom vid andra fyllor kan man få ideer. Jag fick en briljant idé, nostalgitripp tillbaks till 80 talet. Jag skulle "krulla" håret. Trött på mitt spikraka hår (förutom alla virrvlar), som gör att man ser ut som en nypippad höna på morgonen. Idag blev det verklighet.... och HELLO Shirley Temple!   


Nöjd är jag, men nu får det bli ett stopp på socker intaget...annars kan tydligen vad som hända *ler*   


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards