Alla inlägg den 1 december 2010

Av Marie Bergström - 1 december 2010 20:10

Kung Bore har kopplat greppet om oss i södraste Sverige med besked. Glada jag både bor och jobbar i samhället så jag bryr mig lagom mycket. Trist för dom som ska köra.


Hundarna och jag stortrivs med långa snöpromenader och det lämpar sig sig väl nu när jag ändå bestämt mig för att Citro ska vintervila lite från träningen. Efter sju sorger och åtta bedrövelser blev det så dax att få igång bredbandet. Märkligt är det att något som tog Telia två sekunder att göra (fimpa min lina) tog nära fem dagar att rätta till - horribelt. Skulle tydligen få kompensation och ja... det kan dom räkna med att jag ska ha. För det var ju inte bara internet utan även telefon och tv. I-landsproblem kan ju tyckas, men så är det.


Nu börjar det bli dags att bylta på sig och ge sig ut i härligheten med dogsen   !


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards