Alla inlägg den 26 december 2010

Av Marie Bergström - 26 december 2010 18:37

Starten på denna annandag kunde inte börjat bättre. Citro och jag tog en långis och jag hade bestämt mig för inte koppla upp honom när vi fick möte, inte ens med hundar. Och voila!!! Först mötte vi en berner sennen... nemas problemas. Kommando "här" och han gick så en liten solsstråle vid sidan   . Sen mötte vi hela goldenligan 5 st plus en dansk, (Chili) , och detta gick lika bra   . Blev så himla glad och nöjd. Är inte speciellt bortskämd med lyhörda hundar, detta bådar gott!!

Snöbollshunden Citro

  


På eftermiddagen blev det en tur till stan med siktet inställt på en ny skrivare... och det blev det. Köpte även en ny mobil och högtalare till datorn. Nöjd och glad lyckades jag även installera dessa. Bra gjort med tanke på att jag inte är speciellt tekniskt lagd. Så på det hela vedertaget, en lyckad dag!!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards