Alla inlägg den 4 december 2010

Av Marie Bergström - 4 december 2010 21:19

Under fredagens morgonrunda lyckades jag tappa ett glas i glojärnen, hur kan man ju undra. Tyckte det blev allt bra suddigt men det snöade ju så jag trodde det var därför. Turligt nog har jag sparat ett par gamla så jag slipper famla mig fram. Tid är bokad för nya men hur kul är det inför stundande jul att ha den kostnaden oxå   ??


Amigo och Citro fortsätter att vidga sin hälsosamma ådra och fullkomligen älskar klementiner, gott att slippa kräsna schäfrar!


Skåne fortsätter vara vinterland och träning är i princip uteslutet. Hade förvisso bestämt mig för lite vintervila men en vecka senare känns det som jag vill igång igen, så smått iaf. Tänkte försöka får lite fina vinterbilder på dogsen imorron....


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards