Alla inlägg den 25 december 2010

Av Marie Bergström - 25 december 2010 20:30

Så var den då här - julen. Känns ju på sätt och viss avslaget..blir ju så när man jobbar rullande schema, den ena dagen är den andra lik. Men visst har man ätit goda maten och öppnat trevliga klapparna. Alltsåledes julfirande med mina nära. Vädret har inte bekymrat mig det minsta eftersom jag inte kör bil till jobb, men trist för alla som varit tvungna att ut och kasa på vägarna.


Nu har jag en ledig dag att se framemot. Att det bara blev en är mitt eget påfund. Jobbade juldagen för att få ledigt nyårsdagen. Vill hellre vara hemma hos mina änglar till nyår. Tror inte att det ska bli några problem, det var ju Tino som var så förskräckligt rädd. Men aif, skönt att vara hemma.


Förhoppningsvis blir det lite mellandagsrea imorron, vill ju gärna hitta en skrivare. Naturligtvis blir det långis med dogsen, har beställt fint väder med hög luft!!

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards