Alla inlägg den 21 december 2009

Av Marie Bergström - 21 december 2009 19:35

På min denna lediga dag kan jag konstatera att jag känner mig väldigt nöjd. Först gick jag min långrunda med Amigo, härligt att få pulsa snö. Sedan blev det nypremiär på gymet. Efter att ha varit ifrån det ett tag kändes det mycket bra att komma tillbaka. Men det var tungt ibörjan, efter ett tag kom jag in i andra andningen och då gick det lättare.


Tror att jag kommit på en lösning på att Amigo "snor" toarullarna från badrummet. Jag har börjat sätta hans favvismjukis lite strategiskt vid rullarna på badrummet och voila - han föredrar sin apa istället. Nu gäller det bara att inte glömma sätta apan innan jag går hemifrån. Det är nämligen när man kommer hem eller får gäster som han hämtar toarullen. Vi får se.



Amigo med sin älskling, herr Apa



over and out  

Ovido - Quiz & Flashcards