Alla inlägg den 3 december 2009

Av Marie Bergström - 3 december 2009 18:25

Har gjort en "roadtrip" idag i nostalgins tecken. Jag har varit i Sjöbo och hälsat på en gammal god vän, Susan. Sjöbo har under många år varit mitt hem men det var ett bra tag sedan jag var där, därför kändes det faktiskt som att komma hem. Tänk vad man sakna något utan att veta det.


Susan och jag hade en jättehärlig dag. Snackat gamla minnen och tränat hund. Hon bor numera ett väldigt sött babyblått hus med stor tomt och spårmark precis utanför tomten, hur gott är inte det? Vi har fikat och spårat om vartannat. Härligt att träffat söta nya beucaronvalpen Grappo, sicken stjärna på att spåra! Amigo och Zenta var laddade bakifrån och framåt så det tog en stund att varva ner och koppla på hjärnorna men sedan gick det bra. Hit kommer jag gärna igen inom en snar framtid. Hade tänkt att köra upp till Vollsjö och kolla in mitt gamla hus men ångrade mig, för många minnen.


Läkaren har satt ut min medicin som jag inte tålde, men satt in en annan. Den ska jag inte börja med förrän efter helgerna - som hon sa: vi vill ju inte förstöra julen för dig. Hur fan's bra är då den då!!!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards