Alla inlägg den 19 december 2009

Av Marie Bergström - 19 december 2009 15:29

Jobbar heldag men är hemma på timmar mellan ett och fyra och vad passar då inte bättre än en härlig långpromenad! Amigo och jag och gamla päronet har varit ute i en och en halv timme och pulsat snö, åhh vad härligt. A var helt lyrisk och dök som en säl i drivorna. Det fanns en till som dök men då på ändan och det var gamla päronet. Inte mindre än två gånger lyckades hon med konststycket. Själv höll jag mig på benen, men det får jag väl äta upp till nästa gång jag går ut. Gamle Tino fick en lite kortare runda på ca en halv timme men det var han väldigt nöjd med. Kul hade han och busig blev han oxå.


Nu är det bara att gå tillbaka till jobbet och sikta in sig på nästa härliga snöpromenix ikväll


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards