Alla inlägg den 18 december 2009

Av Marie Bergström - 18 december 2009 09:25

Det här med snö, därom tvistar de lärde. Jag för egen del fullkomligen älskar snö och det gör Tino och Amigo oxå. Ju mer snö, desto bättre.


Igår fick jag en farlig massa gjort. Alla julklapparna är fixade och utlämnade på rätt plats. Nu är det bara att invänta julen. Skulle egentligen ha ridit men det var snorhalt så hästarna fick ut i hagen istället. Fanns ju ingen anledning att äventyra vare sig Mannes ben eller mina.


Promenader i snön har det blivit x många. Tråkigt att behöva jobba i helgen, det hade varit skönt att få vara hemma och passa på och vara ute nu när vi äntligen fått vinterväder.

Fick igår ånyo en kommentar om mina väl tilltagna kinder och om jag äter kortison. Det spelar ingen roll att jag känner mig bättre, jag vill inte ha en stor fotboll till huvud. Faktum är att jag känner mig riktigt ledsen...



Fina vintervovvar

  

Ovido - Quiz & Flashcards