Alla inlägg den 20 december 2009

Av Marie Bergström - 20 december 2009 22:07

Nu är min jobbhelg avklarad. Min önskan över snöig helg blev besannad men fick konsekvenser. Idag när jag pulsat mig genom flera decimeter snö stod det klart att jag inte hade någon kollega, hon var insnöad i Alstad. Som tur var kunde jag ringa Marianne som oxå bor i samhället så det blev en ganska angenäm arbetsdag ändå.


När jag slutat på jobb så tog jag en långpromenad med lilla hunden A, mycket uppskattat från hans sida. Sen blev det god middag, oxrullad med skinka och mozzarella - hasselbackspotatis - favoritsås och min egen goa vitlökssås och så klart gott rödtjut. Nu går det mot julvecka och det innebär mer god mat.


Söta vinterhunden Amigo


Lika söta vinterhunden Tino


10-4     

Ovido - Quiz & Flashcards