Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Marie Bergström - 11 mars 2010 21:18

Har haft en väl spenderad fridag. Upp som en sol (fast det var mulet) och gick en långrunda på morgonen ihop med Anette och hennes blandistik. Amigo skötte sig jättebra. Han kan ju vara rätt suspekt mot okända hundar, men så lugn har nog aldrig varit! Sen vid middag for vi vidare och träffade Sandra med sin gamla hane och gick yttligare en långis. Detta gick minst lika bra. Känns så skönt att det lossnar för min gosse och att han slipper hålla koll hela tiden. Go fika och snack förgyller ju dagen!


För egen del hade jag snack med min gastrosköterska eftersom jag skulle höja dosen på cellgiftsmedicinen. Provtagning en gång i veckan i en månad, hmmm... har själv sänkt kortisonet, bad news... månansiktet kommer var kvar ett bra tag efter jag slutat ta medicinen. Helt knäckt, så vill jag inte se ut!!


Kvällen avslutades med träff hos en gammal arbetskamrat. Go mat och många goa samtalsämne!!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards