Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Marie Bergström - 1 mars 2010 19:12

Efter att ha vältrat mig i mitt elände med sjukdom och mediciner och allt annat jävelskap som hänt de senaste ca 7 månaderna så är det ett ryck i kragen som gäller. Då menar jag ett stabilt ryck!


Energin har fullkomligen sprutat idag. Först gick förmiddagen åt till pappersexercis. Onödiga abonnemang sas upp. Bättre kontroll på mina papper. Och under eftermiddagen ett superträningspass på gymet   . Nu har jag gått från att vara en fet gris till en svettig, röd, fet gris. Hoppas att min positiva anda nu gör att jag kan sluta med kortisonet så jag slipper se ut som en ekorre som samlat alldeles för många nötter i kinderna. För trots idog träning kommer inte svullnaden ge med sig förrän jag slutat med kortison.


Min dag har varit s.a.s Amigofri, gamla päronet gick en bautarunda med honom istället. Men imorron blir det en powerwalk med inlånat bagenbelt så får vi se hur det går.


Det blev en fika hos Maria och Micke innan kosan styrde hemåt. Nu blir det en tuff arbetsvecka innan det är helg och då ska förhoppningsvis det bli hel sökdag med Amigo, man kan säga att det känns som jag är på G!!



10-4

Ovido - Quiz & Flashcards