Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Omprioritering

Av Marie Bergström - 28 september 2009 19:28

Härligt med ledig dag. Nu ska här tränas, tänkte jag. Eftersom dygnet inte har mer än 24 timmar fick jag göra en omprioritering. Idag fyller min "mojja" år så det kom lite kaffegäster.


Vad jag hann med idag var ridning, ett pass på gymet och hundmatsshopping. Förhoppningsvis ska det bli reda med hundträningen då Amigo och jag ska börja med rallylydnad på söndag, det ska bli spännande. Marina lät lite orolig att jag skulle skippa den vanliga träningen men det är ingen fara, lägreklass har fortfarande prio ett. Det är kul att få göra något ibland. Vet inte så mycket om r-lydnad men det känns som det kommer att passa Amigo. Även om det i nuläget inte är en officiell tävlingsform så kommer den ju att bli det, se hur det gick med agility!


Sist, grattis till Mojjan som fyller år idag, vi har "pillat" räkor med dippa och rostat bröd, vad man mer har till vet vi ju?


10-4

 
 
Monna

Monna

29 september 2009 07:21

Och du skyller på kortisonet!!! Gottegris!

http://www.leksakslandet.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Bergström - 6 mars 2015 22:00

Här har jag inte varit på ett helt år men det har hänt massor i mitt liv!   För mig har den ultimata bruksrasen alltid varit schäfer och på den fronten har jag inte ändrat min åsikt, men med tanke på den märkliga otur jag alltid haft sjukdomsmäss...

Av Marie Bergström - 1 januari 2014 22:28

Året 2013 känns som det kommer gå till mannaminne för egen del   ..... eller så får jag leta mig 13 år bak i tiden för att hitta något liknande.   Hälsoåret 2013 - hösten blev en utmaning. Jag som i princip aldrig är hemma från jobb har haft en t...

Av Marie Bergström - 31 augusti 2013 00:38

Jodå vi lever! Lite torftigt med inlägg och bilder har det varit, men här kommer lite sommar med mig och Citro och en liten Oxa   !   Veckan innan midsommar flyttade denna lilla sötnöten in, en schäfertjeja vid namn Oxa    Varmt och gott h...

Av Marie Bergström - 15 maj 2013 22:00

Så var det äntligen dax för ett av årets stora event - att åka till Åland och träna hund!   Efter många långa mil landade vi på måndagen hos Ängsbacken för att göra en övernattning. Ingen rast och ingen ro, det blev ett spår på studs vilket var v...

Av Marie Bergström - 5 januari 2013 23:24

Här kommer Citros och mitt bokslut för 2012   !!   Hund och träningsåret 2012 har varit hur kul som helst. För att stävja lite att mina dåliga tävlingsnerver så gick vi ut i 4 tävlingar i nybörjarklass i rallylydnad - resultatet blev RLD N   !! V...

Ovido - Quiz & Flashcards