Alla inlägg den 1 september 2009

Av Marie Bergström - 1 september 2009 20:25

Vaknade pigg som en nötskrika kl 6 imorse, fast jag knappt sovit en blund i natt. Äter ganska hög dos kortison nu och det gör kroppen väldigt speedad. Vid 8 tiden fick Amigo åka till klubben för att springa av sig lite men då ställde han sig och glodde precisom " här tränar vi ju" och då fick han gå ett litet agilitypass. Vidare körde jag till veterinären i Svedala för att köpa Symbiotickapslar och gjorde en avstickare till den smala härliga svägerskan Maria. Tack förresten för kläderna de kommer väl till pass! Strax efter middag skulle Tino till veterinären i Gylle, hade dragit på sig en öroninflammation, en olycka kommer ju sällan ensam. Senare på eftermiddagen drabbades jag av ett stort shoppingbehov så jag stack till stan och köpte en vattenkokare och en riskokare. Fan va det är kul med tekniska prylar, särskilt om mat är inblandat. Men imorgon ska jag softa - tror jag - om inte kroppen är övervarvad. Vill passa på och tacka för alla som förgyllde vardagen på sjukhuset med ett besök. Micke och Maria var helt enastående och kom varje dag, tusen tack!!!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards