Alla inlägg den 24 september 2009

Av Marie Bergström - 24 september 2009 18:43

Idag har jag varit mer aktiv än nånsin. Dagen startade med att Maria och jag körde ett stentufft pass på gymet, det kändes riktigt bra. Fick gjort alla mina ärenden i stan. Efter en snabb lunch stack jag vidare till stallet för en ridtur med Manne. Även om det blåste hårt så hjälpte det att solen sken och vi hade ett härligt ridpass.


Vidare en vända i duschen och sen ut till klubben. Hade stämt träff med Marina för lite lydnadsträning. Amigo skötte sig väldigt bra idag. Vi körde genom lägrelydnaden, utom krypet, och det kändes riktigt bra. Det jag blev mest glad över är att han klarade kommenderingen så bra. Han är väldigt lättstörd av ljud och rörelse och har varit fixerad av tävlingsledaren men idag brydde han sig inte alls, vad skönt! Naturligtvis behövs det vässas både här och där men så är det alltid. Träningslusten börjar verkligen komma tillbaka. Synd bara att jag jobbar tre tuffa pass nu i helgen, känner mig som en duracelkanin som bara vill gå och gå och gå....


Avslutningsvis är jag inbjuden till grannen på vin och ostbricka, här "po lanned gör vi som vi vill", en perfekt avrundning på en perfekt dag!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards