Alla inlägg den 17 september 2009

Av Marie Bergström - 17 september 2009 20:10

Efter nära 6 veckor var det dags komma tillbaka till jobb för fulla poletter. Har nu jobbat tre dagar och jag kan ärligt säga att det känns inte som jag varit borta så länge. Ungefär som en klocka som stannat. Vad som var extra roligt är att alla var glada, både personal och boende och det kändes ju gott.


Stackars Amigo har fått lite trassel med magen och förra veckan var det Tino så förhoppningsvis är det väl något skräp som går. Har även fått tilbaka mail från Purina Veterinary Food där jag ställde frågor om prisuppgången på maten. Som vanligt klappar de sig själv gott på axeln för de tagit fram ett bra foder och skyller på råvarupriser och tillverkningsprocesser. Samtidigt som de förklarar att det inte finns någon form av rabattsystem för vanliga konsumenter. Men detta var ju väntat, kunde bara vara kul och höra vad de hade att säga.


Ikväll var Maria och jag på gymet och körde ett pass så nu är jag "mätt och trätt" och ska rasta hundarna för att sedan förpassa mig vidare i säng, imorgon är ju en annan dag.


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards