Alla inlägg den 28 april 2011

Av Marie Bergström - 28 april 2011 22:45

Åssa fick jag varit hos läkaren och gissa vad?... proverna var bra! Härligt!! men hur man känna så uslig och kass när allt verkar ok? Nå väl har en MRT att göra men smolket i bägaren var när jag äntligen fick tid på medicinen för   -klappningen så avbokar dom den!! Pga av någon kris, trött jag blir. Vill ha saken ur världen så jag kan leva igen!! Inget är kul när man känner sig helt dålig och orkeslös :(


Har dock varit ute med Citro och kört några kortare träningspass. Och visst är han en ängel! Nu är det inte direkt gnället som är det stora problemet (hurra) utan mer trängningarna i ff. Känns som det blir svårt att träna bort. C är ju inte så berörd av att jag gör täta vänster svängar utan tycker att om jag trampar över honom så vad gör det....hmmm krävs en del fundering och tips emottages.


Sen har vi den mänskliga faktorn. I min omgivning (inte nu mer) finns en väldigt ohederlig person som lurar allt och alla bäst den kan. Lägger ut texten så att det är väldans synd om den och lånar pengar som aldrig lämnas tillbaka...även detta till allt och alla. Ljuger röven av sig och är ett allmänt stort svin!! Om jag aldrig ser denna person mer........så är det ändå för tidigt!!Så där ja, skönt att få det sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards