Alla inlägg den 21 april 2011

Av Marie Bergström - 21 april 2011 18:50

Under veckan som gått har det blivit diverse träningspass med Citro och rallylydnad med Amigo. Amigos allergi har hållits i schack med modell högre dos kortison och nu försöker jag dra ner på det. Själv mår jag verkligen uruselt. Har ett bälte runt diafragman som jag har så himla ont i. Hade hoppats på att kunna hålla ut till på onsdag när jag ska till medicinkliniken men det tror jag inte det blir tal om. Skulle ha varit i Eslöv och tränat Citro idag men fick avboka pga detta. Vildingen ville ut och röra på sig så jag drog en vända till klubben så han skulle få springa av sig. Körde ett kortare lydnadspass och han gick fantastiskt bra. Hade inget godis med utan det fick bli bollen och det gick överraskande bra och utan ljud :))

Ovido - Quiz & Flashcards