Alla inlägg den 1 april 2011

Av Marie Bergström - 1 april 2011 16:19

Veckan har bjudit på några fina träningspass, det känns verkligen som vi är på rätt väg nu och att de flesta delmålen för året kommer att uppnås. Idag var Citro och jag hos Åsa och körde ett pass. Det blev fokusering på bakdelskontroll och kontakt i fotgående. Citro var mycket lugn och behaglig och därför kom det inte heller så mycket ljud. Braaa :) Det är nu oxå klart att det blir MH när det är kennelläger i augusti. Kul att få se kullsyskonen oxå, blir ju inte så ofta när det är ett halvt land emellan ;) Amigo ska få börja "skolan" igen, det blir trean i rallylydnad. Härligt för min betonggris att få egen matte-tid och bilen för sig själv ;)) Ja just..träffade ju läkaren ang mitt skuttande hjärta. Han visste inte riktigt så det blir en remiss till sjukhuset samt prova beta-blockerare....känns väl så där med tanke på mitt redan låga blodtryck, hoppas jag inte svimmar. Nåja nu blir det att göra sig iordning för mingel hos världens bästa Karin :)))

Ovido - Quiz & Flashcards