Alla inlägg den 3 september 2010

Av Marie Bergström - 3 september 2010 18:55

Så kan två dagar summeras. Igår var jag i Tygelsjö och fick bytat morfinplåster på Amigo. Stressigt värre blev det då jag slutade jobba fyra och kliniken stängde fem och vidare värre var det valpträning i Trelle klockan sex. Lastade båda hundarna och for iväg i halvrally fart. Allt gick bra till vi kom till valpträningen. Citro gick helt lysande även denna gången. Bra kontakt, fina sitt och ligg, och stanna kvar övningar. Fick plötsligt en kymig känsla som sa mig att jag borde gå till bilen.... och ja jamen... Amigo hade lyckats förstöra tratten och var på G med en egen form av sårrengöring. Full fart till Gylle för införskaffande av ny tratt - tur att där var kvällsöppet. Hoppas nu inget är förstört bara.


Imorse vaknade jag med världens jäkla förkylning, tur i oturen att jag är ledig i tre dagar. En ny sjukskrivning är inte riktigt aktuell, den förra kostade mig tre tusen och det är jag inte intresserad av att få resumé på.   


over and out

Ovido - Quiz & Flashcards