Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Marie Bergström - 21 augusti 2010 20:18

Det är cirkus ett år sedan jag bestämde att starta denna bloggen (mest på kul). Tänkte använda den i träningssyfte men det ändrade sig redan på ett par månader. Dels tränade jag mycket själv och dels tränade jag Amigo. Detta blir lite av ett bokslut för året med bloggen.


Träningsåret - rivig start på sommaren 2009. Maskinerna på gymet fullkomligen brann!! Och så då även fettet runt min mage. Amigo gick väldigt bra, men inte tillräckligt för att hålla på tävling.


Hälsoåret - mja, finns väl inte så mycket att orda om det. Hälsporre på båda fötterna, ulcerös kolit, två stora fallskador. Känt mig som en testkanin för mediciner mot UC samt fruktansvärda undersökningar.


Hundåret - älskade Tino gick ur tiden i januari. Goare pusshund får man leta efter, finns i mitt hjärta 4 ever. Citro kom i juni, älskade valp. Nu kommer det riktiga träningsåret med hund i gång.


Vänskapsåret -  låt mig säga så här.... ibland ska du leta efter din värsta fiende bland dina vänner. Just nu känns det som jag har mina vänner kring mig, men.... får se till nästa bokslut.


Bloggens första år slutar som den börjar med KRÄFTSKIVA !!  


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards