Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Marie Bergström - 3 augusti 2010 21:16

Det startade ju bra med att Jessica och jag bestämde oss för att träna på kvällen, men sen drog det igång....

Skulle måla ovanför trappan, tog ett steg bakåt.... höger foten vringlade till, och  jag föll handlöst baklänges tre trappor ner och landade på rygg! Trodde minst jag brutit ryggen, vågade knappt prova resa mig. Det blödde lite här och där... Grannen tyckte definitivit att jag skulle åka till Akuten. Sagt och gjort, iväg bar det. Man får ju "tacka" sin gode Gud för AT-läkarna på Trelleborgs Lasarett, efter fem timmars väntetid kunde denne konstatera med uppenbarligen sin "röntgensyn" att allt var OK. Det behövdes ingen röntgen av foten som nu var påtagligt svullen och ryggen som värkte och sprängde. Nåja, det som inte dödar - härdar. Kan undras hur jag känner mig imorron....Träning uteblev och vet inte när jag är skick för nästa pass...känns som kennellägret är i fara :(


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards