Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Marie Bergström - 13 augusti 2010 22:03

Har blivit bestämt att jag är "frisk" på halvtid. Så mellan 12 och 16 idag var jag "frisk" och var på jobbet. Har inga speciella åsikter om detta med tanke på att det är den lugnaste tiden vi har på mitt jobb under dygnets 24 timmar. Beslutet blev tagit av en, jag vet inte vad jag ska skriva.... relik från 20-talet till läkare. Säkert en fd "förtroendeläkare" för f-kassan som "minsann" vet vad som godkänns eller inte. Med tanke på min sjukhistoria med "flitigt" insatt kortison kan man ju faktiskt inte utesluta en kot-kompression och den syns ju bara via röntgen....om de nu velat göra en sån.


Under veckan som gått har jag försökt vila mig i form och så har Citro börjat sin valpkurs. Detta gick jättebra! Han är inte väldigt intresserad av sin kompisar i gruppen. Däremot var han intresserad av det faktum att det varit en cirkus på plats dagen innan kursen. Vem hade inte varit sugen på att träffa "ägaren" till det som låg på marken om det tillhört en elefant eller kamel (om man inte varit en valp)?? Citro var väldigt coool och lugn, det är nog första valpen jag haft som varit det. Ser framemot nästa träningtillfälle med kursen.


Ska jobba halvtid en vecka och se om ryggen håller.... "motte" den göra det!!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards