Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Marie Bergström - 25 juli 2010 22:46

Så var sommarsemestern 2010 över... men det har hänt trevliga saker. Ängsbacken "lilla" Citro kom ju hem. Vilken härlig kille!! Nu har han ju blivit så stor och är lite av en kameleont. Skiftar i färg varje dag. Den tropiska värmen som hållit Skåne i sitt grepp grusade ju mina träningsplaner. Alla fann det bäst att sitta under parasollen på trädecket. Jag menar, Amigo och jag kommer inte till VM i år heller och valpen (trots att han inte vet om det) bör ju oxå skonas från hettan, så varför då träna som en hel-idiot?


Ledigheten har oxå kantats av goa grill och middagskvällar med nära och kära. Och som grand finale så var det storparty med Vinslövsgänget hos Jessica och Jesper igår. Och det gick ju inte av för hackor!! Vi hade så jävla roligt att det blev omgående votering för en kräftskiva oxå...me like!!!!!


Förhoppningsvis blir det lite svalare så träningen kan komma igång bättre nu, disiplin tack!! I år kommer jag att missa Ängsbackens kennelläger men kommer att åka till Tretjak's läger, ialla fall under en dag. Där kommer jag att köra både Amigo och Citro. Kul!!!!!!!


Så för denna gången......natti natti


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards