Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Marie Bergström - 7 juli 2010 22:24

Då var det dags för OGD idag och det gick väl bra kan man säga. Fick lugnade så det enda jag kommer ihåg var när sköterskan sa "ta lugna andetag...", då hann jag tänka "tur att jag inte kan lyfta armen för då hade du fått en fet jävla smäll". När kamerafanskapet skulle ner i halsen så var det faktiskt en fråga om läkaren skulle undersöka magsäcken i kroppen eller utanför, så mycket klöktes jag. Nu är det över iaf och det kunde konstateras reflux och lindrig gastrit. Märkligt med tanke på att jag redan äter medicin för det sist nämnda. Efter detta har jag sovit nästan hela dagen, så trött blir man efter sprutan.


Mot kvällen fick jag lite nya krafter och åkte ut och spårade ihop med Marina, Jessica och Jesper. Hundarna gick helt lysande!! Citro fick två näringspår och han har verkligen fattat vad som ska hända. Lugnt och fint och nogrannt "sopade" han i sig korvbitarna. Detta bådar gott inför framtiden. Amigo fick ett lite längre miljöspår med mark skifte. Dels grönt gräs, korsa cykelbanor och torrt gräs. Detta gjorde han briljant. Måste lägga mer utmaningar till A det behöver han. Nu kan jag krypa nöjd och belåten till kojs :)


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards