Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Marie Bergström - 31 oktober 2010 20:45

På fredagen träffade jag Marina på klubben för lite träning. Amigo fick ett pass agility, strålande!! Tyckte det var så kul att han inte ville gå till bilen   .


Citro och jag jobbade vidare med bollen. Han har ju ett stort ägande behov på föremål, men det känns som vi kommer närmare och att han vill leka med mig!!


Lördagen ett nytt pass på klubben. Under tiden Marina körde lydnad med Wolf tränade Amigo och jag vidare i agility. Många olika kombinationer och slalomen börjat verkligen sitta!


Citro fick träna klick och trick med musmatta och positionsträning, väldigt bra. På kvällen vart jag bjuden på middag hos Marina och det blev mycket god mat, dricka och trevliga samtalsämne   .


Söndagen bjöd på valpträningsgrupp. Citro gick väldigt bra. Träning i sitt, ligg + stanna kvar. Positionsträning, inkallning i alla former, ensam, två åt gången, alla samtidigt. Allt gick jättebra, vilken hund jag fått!!!  


Vad ska vi göra nu matte??


Sitta kvar, inför inkallning.


Platsliggning


Sjutton vad snygg han är, min Citro!


10-4           

Ovido - Quiz & Flashcards