Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Marie Bergström - 8 oktober 2009 19:16

Enda sedan jag föll huvudstupa framåt i lördags och slog mig har jag haft jäkligt ont i bröstkorgen. Jag har jobbat tre dagar men idag var det stopp. Hela natten låg jag som en sköldpadda på rygg och kunde knappt ta mig upp. Så idag fick det bli ett besök hos doktorn. Röntgen visade inget revbensbrott så läkaren trodde att det rörde sig om en spricka och det gör väl så ont kan jag säga. Nu blir det till att vila i 14 dagar med värktabletter. Det är bara det att jag börjar bli förbannat trött på att allt skit händer mig. Precis när jag hämtat mig från den ena sjukskriviningen är det på nästa, och jag som aldrig är sjuk annars. De sjukdagar jag haft på de senaste 12 åren kan jag räkna på mina 10 fingrar. Jag har aldrig ätit medicin och nu tar jag 8 st om dagen. Mitt upp i allt är jag så klart glad över att det inte är värre sjukdomar att dras med, det finns ju dom som har det betydligt värre. Men ialla fall, nu är det min smärta och jag som är trött... så nu var det slutgnällt för denna gången. Trist är det att det inte blir någon gymträningen och inte något vidare hundträningen heller, ialla fall inte på ett tag.


over and out

Ovido - Quiz & Flashcards