Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Marie Bergström - 24 juni 2011 23:43

Vilken midsommar! I ett par veckor har jag smakat på om jag behövde en ny kamera...egentligen inte. Men jag har alltid velat ha en systemkamera med bra sekvenstagning och lite filmning till husbehov. Alltsåledes har detta frö grott och idag slog "blomman" ut - det inköptes en kamera OCH en GPS (som jag inte haft tidigare, men tyckte att jag behövde). Nu ska jag gå fotokurs och bli lite av en hobbyfotare hade jag tänkt. Det behövs ju lite stimulans i vardagen. Och gps är ju inte fel..eller? Tycker dom flesta har och eftersom jag har noll lokalsinne och ska köra uppåt i slutet av sommaren så kunde det vara en god idé. Kvällen avslutades med en massa god midsommarmat i goda vänners lag :))


Trädgårdsvy

 Citro med favvisarna, pjattfilten och kompisräven

   

Ovido - Quiz & Flashcards