Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Marie Bergström - 23 februari 2010 19:08

Vädret har ju inte varit så inbjudande för hundträning senaste veckan och som vanligt inte motivationen heller. Förhoppningsvis har jag fått nyckeln till min envisa trötthet som inte ger med sig en tum. Provsvaren kom tillbaka med beskedet B12 brist. Så nu är det till att lägga till ännu en liten "pilla" till morgonsamligen   . Det börjar även dra ihop sig till doshöjning på cellgiftstabletten och detta bävar jag för. Jag vill inte må dåligt!!!  Och gör jag det, får jag börja om på ny kula med ny medicin och nya biverkningar.


Jag har även lyckats med konststycket att somna med glasögonen på. Detta kan bero på att jag kollade på curling!?, jag som aldrig tittar på curling. Nåja, somnade gjorde jag och vaknade mitt i natten med glasögonen under mig. Kan ju tillägga att går absolut inte att använda dom och jag är värre än närsynte bofinken Knut. Som tur är har jag sparat mina gamla glasögon så jag iaf ser något. Linserna kan jag ju inte ha på jobbet för luften är så torr. Det får bli en tur till stan och se om de kan göra vid dom hos optikern.


Och så har de ju snöat, ja jag lider inte, men det hade varit skönt att komma ut och spåra nu. Risken är väl stor att om ett par månader så undgör man sig över värmen  .


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards