Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Marie Bergström - 2 februari 2010 09:20

Så har det blivit ännu en ny dag där det utlovats mycket snö... nice. På eftermiddagen ska jag gå en kurs för att sedan forsätta till jobbet. Träningstillfälle med Amigo lyser med sin frånvaro mycket pga snön men även lite min egen motivation. Jag får väl se det som en vila inför bättre väder. Men det blir många och långa sköna promenader istället. Nu har jag fått flyttat bilen iaf. Ingen av de sk. "goda grannarna" har varit manade at hjälpa till att skotta vägen upp till landsvägen, så igår lånades det in en snöslunga så bilen kunde komma fram. Nu kan det snöa bäst fan det vill utan att jag bryr mig ett skvatt!


Så här fin utsikt har jag från mitt fönster när jag sitter vid datorn.


10-4  

Ovido - Quiz & Flashcards