Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Marie Bergström - 3 juli 2011 19:58

Ja det är ju lite så jag känner den gågna veckan. Vädergudarna har spridit värme och kvavhet över Skåne så både jag och Citro har varit väldigt påverkade. Dels har jag haft min lååånga arbetsvecka med endast torsdag som ledig dag och dels det här med värmen så det har inte blivit så mycket träning faktiskt. Nu när jag börjat få till ett bra ställande...ja då har C i princip glömt läggande under gång...ja se unghundar.


Nervstressande är att två i kullen om fem hunnit att Hd/Ad röntga med Hd A och Ed 0 och detta är jag så himla glad för! Hoppas verkligen det går bra för min lilla C oxå. Hade tänkt att vänta några månader efter som han är en stooor kille och ganska slirig i kroppen, men å andra sidan det kanske inte hjälper? Stressad blir jag iaf, har aldrig röntgat en schäfer innan 1½ år.


I veckan som kommer bjuds det på hjulinställning av bilen (ja bjuds och bjuds - kostar väl en förmögenhet) sen blir det träning på Jyckebo på tisdag. Vidare till helgen två dagarsläger i Vinslöv med spår, uppletande, lydnad och inomhus personsök. Ser väldans fram emot detta!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards