Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Marie Bergström - 28 februari 2011 18:32

På denna sista dag i februari blev det en tur till Ikea. Har ju inte varit där faktiskt sen dom öppnade den nya butiken. Ohh my god vad det vimlade av barn, barnvagnar och ljudnivån var inte utav dess like... fick handlat lite av det jag skulle, en massa av det jag inte skulle ha och glömde så klart det viktigaste. Fick köpt in ett rejält lager av fleeceplädar till Citro då denna "destuktionsmaskin" ideligen biter sönder allt han ligger på. Senast var det en biamadrass som han total-pulveriserade samt försökte äta så visa delar kom på returen morgonen efter. Tio kronor per plädd gav ju utrymme för en stort lager....oxå var dom baby-blåa ;)


På eftermiddagen gav jag och Marina oss iväg och spårade. Och Citro gick för första gången inte speciellt bra. Fick en bra start, första och andra vinkeln gick oxå bra, men vid tredje vinkeln så blev det helt fel. Vi snurrade runt där ett bra tag och till slut tyckte Citro : vadå, här ju inget jävla spår. Själv var jag helt ute och cyklade, hade ingen som helst aning om var jag gått. Slarv från min sida, men när man har lokalsinne = 0 och tycker att man tagit ut bra riktmärke så vad f-n gör man. Vi hittade helt enkelt inte, så plockade honom av spåret. På vägen hem la jag ett nytt på sjöängen och simsalabim så gick det bra. Fick tom till en bra liggmarkering vid kongen i slutet :))) Amigo fick som vanligt ett alldeles för lätt spår och brukar dåligt allvar då. Sista biten var på leråker och då jobbade han på riktigt bra. Nu får det bli mer hårda spår på den gossen och Citro ska så klart oxå introduceras ordentligt i detta.


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards