Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Tour de Skåne ...

Av Marie Bergström - 25 oktober 2011 17:24

... fast inte på cykel utan i bil  . Målet var att hälsa på Stine och Martin och passa på att få lite träningstips. Citro var en riktig liten ängel idag, fast det är han ju alltid  . Det blev så klart kaffedrickning och massa hundsnack - precisom det ska vara. Kameran fick hänga med!


Martins änglar!

 


Stines änglar!

 


Vidare på hemvägen passade vi på att våldgästa en gammal träningskompis, Mats och det blev ännu mer kaffedrickning och hundsnack. Det var bara 1/3 av flocken hemma - hade ju varit roligt att se "vappen" förstås!!


Mats ängel Ztorm!


Och här har vi mattes ängel i full fart så klart!! Härligt att vara i skogen :)))

         

 
 
Annika, Indy o Diesel

Annika, Indy o Diesel

25 oktober 2011 20:39

Låter som en toppendag! En sån skulle jag också vilja ha!

http://annikasvardag.bloggplatsen.se

Marie Bergström

25 oktober 2011 21:55

Ja det var riktigt mysigt och avslappnat =)

 
Maria

Maria

30 oktober 2011 20:03

låter som en super dag :)

http://www.marias4benta.wordpress.com

Marie Bergström

30 oktober 2011 21:24

Det var väldigt trevligt :))

 
kaymixfliza

kaymixfliza

1 november 2011 10:13

Hej!
Vilka fina höstbilder, full fart på bilden med Citro:) Nu får man hoppas på några sista fina höstdagar innan vintern kommer.

http://kaymixfliza.bloggagratis.se

Marie Bergström

1 november 2011 17:29

Vill jättegärna ha fina höstdagar med den horribla sommar vi i södraste Skåne haft :/ Inte en enda sitta-i-linnekväll/natt hade vi...nåja det kommer ett nytt år ;)

Kram till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Bergström - 6 mars 2015 22:00

Här har jag inte varit på ett helt år men det har hänt massor i mitt liv!   För mig har den ultimata bruksrasen alltid varit schäfer och på den fronten har jag inte ändrat min åsikt, men med tanke på den märkliga otur jag alltid haft sjukdomsmäss...

Av Marie Bergström - 1 januari 2014 22:28

Året 2013 känns som det kommer gå till mannaminne för egen del   ..... eller så får jag leta mig 13 år bak i tiden för att hitta något liknande.   Hälsoåret 2013 - hösten blev en utmaning. Jag som i princip aldrig är hemma från jobb har haft en t...

Av Marie Bergström - 31 augusti 2013 00:38

Jodå vi lever! Lite torftigt med inlägg och bilder har det varit, men här kommer lite sommar med mig och Citro och en liten Oxa   !   Veckan innan midsommar flyttade denna lilla sötnöten in, en schäfertjeja vid namn Oxa    Varmt och gott h...

Av Marie Bergström - 15 maj 2013 22:00

Så var det äntligen dax för ett av årets stora event - att åka till Åland och träna hund!   Efter många långa mil landade vi på måndagen hos Ängsbacken för att göra en övernattning. Ingen rast och ingen ro, det blev ett spår på studs vilket var v...

Av Marie Bergström - 5 januari 2013 23:24

Här kommer Citros och mitt bokslut för 2012   !!   Hund och träningsåret 2012 har varit hur kul som helst. För att stävja lite att mina dåliga tävlingsnerver så gick vi ut i 4 tävlingar i nybörjarklass i rallylydnad - resultatet blev RLD N   !! V...

Ovido - Quiz & Flashcards