Alla inlägg den 24 november 2009

Av Marie Bergström - 24 november 2009 19:19

Vaknade tidigt idag, det var ju ganska fint väder. Världens bästa Malm hämtade mig och vi gjorde ett förmiddagspass på gymet. Med dosökning på Imurelen så mår jag inte bra. Mår förbannat illa och har ont i magen. Därför kändes träningen väldigt tung idag. Måste få tag på läkaren och prata om det här - det är ju meningen att jag ska känna mig bättre och inte sämre.


På eftermiddagen träffades Camilla och jag på klubben och tränade lydnad. Det var meningen att Marina skulle vara med men hon hade gått och blivit krasslig. Amigo gjorde ånyo en riktigt bra platsliggning och rörde sig inte ur fläcken. Jobbade med honom mycket utan koppel och även idag gick han riktigt fint. Fick bra tips av Camilla om hur vi ska träna steg bakåt och detta köpte han bra. Nu när det börjar lossna är det riktigt roligt att träna igen!


10-4

Ovido - Quiz & Flashcards