Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Marie Bergström - 21 augusti 2011 22:08

....rapport från helgen i Värnamo  .


Har aldrig i mitt liv varit och tittat på ett bruks-SM så när tillfället gavs eftersom det var så "nära"    så hängde jag mer än gärna med Maria och Sarah. Och det här med nära blev ju genast en grej....har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig bli bra på geografi. Trodde att i min enfald att Värnamo låg ovanför Vättern - så med endast några mil kvar var jag beredd att sitta i bilen i flera timmar till  , blev ju lite skratt vill jag lova. Väl framme upptäckte vi att någon annan tagit vår husvagnsplats. Det blev dock bättre upp när vi hittade en nära både dusch och toalett. 


Kvällar och dagar har varit fyllda med hund och hund och hund och go dricka och inte så go mat och väldigt dåligt skyltat. Jättekul har denna novis haft! Massor av tält att handla i så klart men det blev att lägga band på sig. Många fina hundar och jätteskojsigt att se en Cattle dog i svenskskyddet     

Japp nu blev att sikta mot stjärnorna och hoppas på trädtopparna  .

Citro som blivit passade av päronen blev ju så klart glad när matte kom hem...och som jag saknat den gullunge  .


Tack Maria och Sarah, ser definitivt fram emot nästa år  !!!   

Ovido - Quiz & Flashcards